جو جو كوچولوجو جو كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافر كوچولو

تشخیص جنسیت

1391/1/28 14:25
نویسنده : زهره
476 بازدید
اشتراک گذاری

١١ دی بود که با بابا هادی تصمیم گرفتیم بریم ببینیم جنسیتت چیه دختر نازی یا گل پسرماچ

رفتیم سونوگرافی تو صف نشسته بودیم تا نوبتمون بشه حالا بماند که از ذوقمون یه ساعت زود اومده بودیمو پشت در آزمایشگاه نشسته بودیمنیشخند

هر کی میرفت داخل دکتر متخصص همه خصوصیات جنین و سلامتی و جنسیتشم بهش میگفت بی صبرانه منتظر بودیم که نوبتمون بشه بابا هادیو که نگو خیلی ذوق زده بود بالاخره نوبتمون شد و رفتیم داخل روی تخت دراز کشیدم و دکتر مشغول معاینه جنین شد وزن و قد و سلامتی و ... همه چی خوب بود بجز جنسیت با خوشحالی از دکتر پرسیدم جنسیتشو یادتون رفت بگین...لبخند

یه نگاهی به من کرد و یه نگاهی هم به بابا هادی و گفت جنسیتش معلوم نیست یه ماه دیگه بیای بهت میگمخنثی

هر دو دست از پا دراز تر برگشتیم خونه ولی خوشحال بودم که سالم و سلامتی آخه دختر و پسر بودنت برای ما هیچ فرقی نمیکرد سلامتیت مهم تر بود ولی خوب یه کوچولو کنجکاو بودم که ببینم جنسیتت چیه شیطونی کردیو خودتو ازمون قایم کردی فکر کنم حوصلت سر رفته بوده میخواستی بازی کنی سوال

به هر حال روز خوب و خاطره انگیزی بود هم برای من هم برای بابا هادیماچ

 niniweblog.com

اینم عکس سونوگرافی  ١٦ هفته و ٦ روزگیت

 

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)