جو جو كوچولوجو جو كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافر كوچولو

جنین 4 هفته ایی

1391/1/22 13:33
نویسنده : زهره
2,610 بازدید
اشتراک گذاری

دقيقا 10 مهر 90 بود جواب رو بردم پیش دکترم کمی فکر کرد و گفت آخه امکان نداره چون همه علائم بارداری رو داری این دفعه برات یه سونوگرافی مینویسم سریع انجام بده و بیار برام...

بعد از یه ساعت آب خوردن بالاخره نوبتم شد رفتمو روی تخت دراز کشیدم بعد از یه سری معاینه یه چیزایی نوشت و داد دستمون ، من و بابا هادی دستپاچه پرسیدیم جواب چیه آقای دکتر؟

اونم گفت بارداری و جنین ٤ هفتشه...تعجب

بازم باورم نمیشد جواب رو بردم پيش دكترم ، تا جواب رو ديد گفت كاملا مشخص بارداري و 4 هفتته اصلا باورم نميشد كه دارم مامان ميشم حس عجيبي بود فكر اينكه يه موجود زنده داره تو وجودم رشد ميكنه رهام نميكرد نميدونم خوب بود يا بد هرچي بود خيلي عجيب بود

باعجله اومدم پيش بابا هادي و موضوع رو بهش گفتم

يهو خشكش زد و ديگه هيچي نگفت از چشاش خوشحاليو ميشد فهميد يه لبخندي رو لباش بود كه آدمو ديونه ميكرد خلاصه روز خوبي بود هم براي من هم براي بابا هادي و اينكه چقدر خدا به ما لطف داشته كه تو فرشته كوچولو رو تو مسير زندگيمون قرار داده و حالا تنها آرزوم سلامتي تو و ديدارته هميشه شاد باشي و خوشبخت ...

 

 niniweblog.com

راستي اينم عكس اون سونوگرافي كه وجودت و به ما اطلاع داد

 

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ali
22 فروردین 91 13:47
سلام خاله جون من الان مدتی از کنار مامانت رفتم ولی خیلی خوب احساسشو درک میکنم الان دلش میخواهد تو بیای توی بغلش نوازش کنه بوست کنه و... خاله اصلا"عجله نکنی مواظب خودت ومامانی باش سعی کن بزرگ بشی اون قدر که دیگه دل مامانی جای غذا خوردن نداشته باشه باش دوست دارم .بوس
مامان زهرا
23 فروردین 91 13:17
سلام خوشگل خاله الهی قربونت برم من که لحظه شماری می کنم اون روی ماهتو ببینم ایشالا زودتر و صحیح و سالم بیایی پیشمون عروس گلم